.

Επιλογή για την Κορινθία της Ανάπτυξης και της Αλληλεγγύης

Αγαπητές/οι φίλες/οι,

Με την επιστολή αυτή επιθυμώ να σας εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου και την

ευγνωμοσύνη μου για την εμπιστοσύνη που δείξατε στην «Δημοκρατική Πελοποννησιακή

Συμμαχία» αλλά και σ' εμένα προσωπικά.

Η πρώτη θέση στο συνδυασμό της «Δημοκρατικής Πελοποννησιακής Συμμαχίας» στην

Περιφέρεια Κορινθίας στην οποία εσείς με την ψήφο σας με αναδείξατε αποτελεί για μένα

μια ισχυρή πολιτική και ηθική δέσμευση απέναντί σας.

Σας ευχαριστώ ακόμη γιατί με την ψήφο σας δείξατε σε όλους μας το δρόμο της ελπίδας

για το αύριο της Κορινθίας.

Με την ευκαιρία αυτή ευχαριστώ επίσης τον Γιώργο Δέδε για την τιμή που μου έκανε

να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του, αλλά και τους συνυποψήφιους μου τόσο του

συνδυασμού μας όσο και όλων των συνδυασμών στην Περιφέρεια για τον ευπρεπή και

δημοκρατικό αγώνα που δώσαμε. Το αύριο θέλω να πιστεύω ότι θα μας βρει όλους

ενωμένους σε ένα κοινό αγώνα για το καλό της περιφέρειας μας.

Πάνω από όλα όμως θα ήθελα να σας καλέσω για ακόμη μια φορά με υψηλό το αίσθημα

ευθύνης, να συντονίσουμε τις προσπάθειες μας για μια Κορινθία ανάπτυξης και

αλληλεγγύης. Για μια Κορινθία με όραμα και ποιότητα ώστε να την καθιστούν ισχυρή και

πρωτοπόρο.

Σας καλώ επίσης να ενισχύσουμε τη σχέση και την επικοινωνία μας, καθώς ο αγώνας μας

πρέπει να συνεχισθεί με πιο έντονο και συστηματικό τρόπο για την πρόοδο της Κορινθίας.

Η εμπιστοσύνη που ευγενικά και θαρραλέα μου παρείχατε με γεμίζει ευθύνη αλλά και

ελπίδα για το αύριο.

Με ειλικρινή και φιλικά αισθήματα

Γιάννης Ροτζιώκος
Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger