
Στάση εργασίας πραγματοποιούν την Πέμπτη το πρωί οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου Κορίνθου συμπαραστεκόμενοι στην προγραμματισμένη στάση που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ με αφορμή την κατάθεση στη Βουλή του πολυνομοσχεδίου για την Υγεία στο οποίο αντιδρούν, τόσο οι εργαζόμενοι στα νοσηλευτικά ιδρύματα όσο και οι περισσότεροι γιατροί, που πιθανότατα θα πάρουν κι αυτοί μέρος στη σημερινή κινητοποίηση. Στο μεταξύ η κατάσταση στο νοσοκομείο Κορίνθου δεν φαίνεται να έχει αλλάξει, τουλάχιστον όσον αφορά τον τομέα των εργαζομένων, αφού στο ιατρικό προσωπικό έγιναν κάποιες προσλήψεις το τελευταίο διάστημα.Λείπουν όμως από το νοσοκομείο, νοσηλευτές, εργαζόμενοι για την τεχνική υπηρεσία και βοηθητικό προσωπικό, κάτι που δυσκολεύει το έργο των νυν εργαζομένων στο νοσηλευτικό ίδρυμα.Οι κλινικές βέβαια δουλεύουν κανονικά, χάρις όμως, στην αυταπάρνηση και στο φιλότιμο, γιατρών και λοιπού προσωπικού που δίνουν τις περισσότερες φορές τον καλύτερο εαυτό τους για να ανταποκριθούν στις μεγάλες ανάγκες και απαιτήσεις που έχει το νοσοκομείο. Μακάρι να αντέξουν οι άνθρωποι, μέχρι το υπουργείο να προχωρήσει και στην κάλυψη των υπολοίπων θέσεων που είναι αναγκαίες για την εύρυθμη λειτουργία του….