
Ο
Στιβ Τζομπς ήταν εκείνος που μας είχε προτρέψει να «σκεφτόμαστε διαφορετικά». Η
«Benetton», το έκανε… διαφήμιση, εδώ και πολλά χρόνια. Μόνο που αντικατέστησε το «διαφορετικά» με το «προκλητικά». Η
νέα διαφημιστική καμπάνια της γνωστής εταιρείας, προκάλεσε προτού προλάβει καλά-καλά να προβληθεί. Εμφανίζει τους ηγέτες του πλανήτη, πολιτικούς και θρησκευτικούς, να ανταλλάσσουν
φιλιά πάθους, ως παντελώς αταίριαστα ζευγάρια. Ήδη το Βατικανό αξίωσε και πέτυχε την απόσυρση της διαφήμισης με το δίδυμο «Πάπα-ιμάμη». Για τους υπόλοιπους, και να θέλουν… δεν. Είπαμε: Προκαλώ, άρα υπάρχω. Ειδικά στην εποχή της κρίσης.