Με αμφίρροπους και εντυπωσιακούς αγώνες έκλεισε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας με τον 5ο αγώνα, που έγινε στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε πέντε αγώνες (με ευθύνη της λέσχης Startline) σε διαφορετικές κατηγορίες. Όλες οι κούρσες είχαν έντονο ενδιαφέρον και συναγωνισμό. Το γεγονός πως κρίθηκαν οι τίτλοι στις δύο βασικές κατηγορίες ( την Open και την Sport) έδωσε μια ξεχωριστή χροιά στον τελευταίο φετινό αγώνα και αυτό αύξησε σημαντικά το ενδιαφέρον.Κατηγορία Sport
Με τον πιο επεισοδιακό αγώνα της χρονιάς ολοκληρώθηκε η κατηγορία Sport. Νικητής στην κούρσα ήταν ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) ο οποίος έκανε εντυπωσιακό αγώνα. Ξεκίνησε αντικανονικά (άκυρη εκκίνηση), πήρε ποινή δέκα δευτερολέπτων (stop & go) και παρόλα αυτά κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία. Βέβαια σε αυτό βοήθησε σημαντικά το γεγονός ότι ο Δημήτρης Λούκος με το Citroen AX είδε την μαύρη σημαία 7 γύρους πριν το φινάλε λόγω μιας επαφής που είχε με τον Δημήτρη Δέγλερη (Peugeot 106). Οι δύο οδηγοί στη μάχη τους για την πρώτη θέση προσέφεραν πλούσιο θέαμα αλλά η κόντρα έληξε άδοξα με τον Δέγλερη να έχει τετ-α-κε μετά την επαφή και να μένει τελικά πίσω και από τον Βοργιά, ο οποίος στο μεταξύ τους είχε πλησιάσει και τους δύο επικίνδυνα. Ο Αλυτάρχης έδειξε μαύρη σημαία στον Λούκο τον οποίο θεώρησε υπαίτιο αλλά του επέτρεψε να συνεχίσει τον αγώνα χωρίς φυσικά να μπορεί πλέον να είναι διεκδικητής της νίκης. Έτσι ο Βοργιάς τέθηκε επικεφαλής και έμεινε πρώτος με τον Δέγλερη να μένει δεύτερος και τον Χρήστο Ξηντάρα να ακολουθεί στην τρίτη θέση. Στη μάχη του πρωταθλήματος με τα αποτελέσματα αυτά ο τίτλος καταλήγει στον Δημήτρη Δέγλερη με 45 βαθμούς και δεύτερο μένει ο Βοργιάς με 42.
Κατηγορία Ιστορικών
Ο Μάριος Σταφυλοπάτης ( Porsche 911 RSR) επικράτησε στην κατηγορία των ιστορικών καθώς δεν δυσκολεύτηκε να διατηρήσει την πρωτοπορία από την pole position όπου ξεκίνησε. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε ο «Dobermann», ενώ τρίτος τερμάτισε ο Νίκος Σεβνταλής με Opel Ascona που ξεκίνησε καταπληκτικά από την έβδομη θέση και στο τέλος του πρώτου γύρου είχε… σκαρφαλώσει τρίτος. Μοναδικό πρόβλημα στον αγώνα ήταν η εγκατάλειψη του Κώστα Καπουρελάκου με το Simca.
Κατηγορία Open
Ο Αντώνης Αθυμαρίτης επικράτησε στην κατηγορία Open. Στην εκκίνηση του αγώνα ο Καϊτατζής ξέφυγε και δεύτερος πέρασε ο Κουρνιάτης που «εκτοξεύτηκε». Ωστόσο ένα πρόβλημα με τον Γιώργο Καϊτατζή τον ανάγκασε να χάσει θέσεις και να βρεθεί τελευταίος πριν ξαναβρεί ρυθμό και αρχίσει τις προσπεράσεις. Τελικά η προσπάθεια κράτησε 4 γύρους αφού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Στο μεταξύ ο Αθυμαρίτης είχε προσπεράσει με συνοπτικές διαδικασίες τον Κουρνιάτη και τέθηκε επικεφαλής, ενώ πίσω του λίγο αργότερα πέρασε και ο Σπύρος Παπαδόπουλος, καθώς και ο «Dobermann». Ο Κουρνιάτης έχασε μια ακόμη θέση από τον Λούκο με το Primera, ο οποίος πίεσε αρχικά για την τρίτη θέση αλλά η αντίσταση του «Dobermann» του χάλασε τα σχέδια.
Το… δράμα του συγκεκριμένου αγώνα κορυφώθηκε στη βαθμολογία καθώς ο Κουρνιάτης δεν μπόρσε να κρατήσει ούτε την πέμπτη θέση μιας και τον προσπέρασε ο Ανδρέας Χριστόπουλος (Opel Ascona). Ως εκ τούτου έχασε και τον τίτλο της κατηγορίας Open για το 2011 καθώς ισοβάθμησε στους 55 βαθμούς με τον Αντώνη Αθυμαρίτη ο οποίος παίρνει το πρωτάθλημα έχοντας περισσότερες νίκες.