.

"Τα μάρμαρα που ξηλώνονται στο Σύνταγμα θα μας τα πάρουν οι Άγγλοι στο Λονδίνο"- Ατάκες ημέρας

Μου  ήρθε έκτακτη εισφορά γιατί αποκλείστηκε ο Ολυμπιακός
Συνελήφθη κάτοχος με μικροποσότητα σπασμένων μαρμάρων στο Σύνταγμα
Το άκρον άωτον της χρεοκοπίας: Εστησαν τον Ολυμπιακό

Το Κοκτέιλ Μολότοφ πόσο έχει ΦΠΑ;

Τι  φτάσαμε στο  1989 και 1970 Ο Καρατζαφέρης τους πέρασε όλους. Είπε στη Βουλή  να φθάσουμε στο... 693 πΧ
 Τα μάρμαρα που ξηλώνονται στο Σύνταγμα θα μας τα πάρουν οι Άγγλοι στο Λονδίνο

Πήγα σε ένα συσσίτιο και μου είπαν ότι χρειάζεται " ένδυμα επίσημο" .Να φορέσω ο,τι πιο φτωχικό έχω , δηλαδή.

Πέσαν έξω τα έσοδα του κράτους και μέσα τα έξοδα
Μου ήρθε  έκτακτη εισφορά και για τα κάλαντα
Ο Αντ. Σαμαράς είναι τόσο αδιάφορος στις ομιλίες του στη Βουλή, που όταν μιλάει η τηλεόρασή μου κάνει ζάπινγκ μόνη της..
Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger