Tο πρωί στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Κορινθίας μίλησε ο γνωστός και καταξιωμένος δημοσιογράφος-συγγραφέας κ. Σταύρος Λυγερός με θέμα «Από την Κλεπτοκρατία στη Χρεοκοπία». Στην αρχή ο ομιλητής αναστοχάζεται με αυτοκριτική τους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε όλοι και όπως προέβλεψε θα γίνουν ακόμη δυσκολότεροι. Απαραίτητη η αυτοκριτική για την ελληνική κοινωνία εφόσον με την παθογένειά της αποδείχτηκε ο πιο αδύναμος κρίκος της Ευρωζώνης.
Μετά τη μεταπολίτευση δημιουργήθηκε ανομολόγητο και ισχυρό «συμβόλαιο» μεταξύ άρχουσας τάξης και μικρομεσαίων για πιθανή ίση κατανομή πλούτου-δημιουργήθηκε όμως μοντέλο πλαστικής ανάπτυξης εξαιτίας της αυθαιρεσίας ,της σπατάλης , του πλουτισμού και του παρασιτισμού.
Με τη δανειοδότηση των ευρωπαικών κονδυλίων κι αργότερα με το εύκολο δανεικό χρήμα της ΟΝΕ ο Έλληνας βολεύτηκε κι η κοινωνία διολίσθησε. Η ελληνική κρίση είχε αρχίσει χρόνια πριν αλλά αποκαλύφθηκε χωρίς ψιμύθια το 2008 μαζί με την κρίση της Ευρώπης. Η κοινωνία δεν ήταν άμοιρη ευθυνών αλλά το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι , διότι τους κανόνες τους θέτει το πολιτικό σύστημα. Πού οφείλονται όμως οι κρίσεις ισχυρών οικονομικών κρατών όπως η Ιταλία και οι ΗΠΑ?
Ακολούθησε ζωντανή και ενδιαφέρουσα συζήτηση με διάλογο του ομιλητή και του κοινού.
Μετά τη μεταπολίτευση δημιουργήθηκε ανομολόγητο και ισχυρό «συμβόλαιο» μεταξύ άρχουσας τάξης και μικρομεσαίων για πιθανή ίση κατανομή πλούτου-δημιουργήθηκε όμως μοντέλο πλαστικής ανάπτυξης εξαιτίας της αυθαιρεσίας ,της σπατάλης , του πλουτισμού και του παρασιτισμού.
Με τη δανειοδότηση των ευρωπαικών κονδυλίων κι αργότερα με το εύκολο δανεικό χρήμα της ΟΝΕ ο Έλληνας βολεύτηκε κι η κοινωνία διολίσθησε. Η ελληνική κρίση είχε αρχίσει χρόνια πριν αλλά αποκαλύφθηκε χωρίς ψιμύθια το 2008 μαζί με την κρίση της Ευρώπης. Η κοινωνία δεν ήταν άμοιρη ευθυνών αλλά το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι , διότι τους κανόνες τους θέτει το πολιτικό σύστημα. Πού οφείλονται όμως οι κρίσεις ισχυρών οικονομικών κρατών όπως η Ιταλία και οι ΗΠΑ?
Ακολούθησε ζωντανή και ενδιαφέρουσα συζήτηση με διάλογο του ομιλητή και του κοινού.