.

Νέες μεθόδους για να κλέβουν στην αντλία, έχουν καθιερώσει κάποιοι επιτήδειοι πρατηριούχοι

Η νέα “μόδα” ονομάζεται πρόσμιξη της βενζίνης με αιθανόλη, η οποία χρησιμοποιείται ευρέως στη βιομηχανία χημικών και χρωμάτων. Νέες μεθόδους για να κλέβουν στην αντλία, έχουν καθιερώσει κάποιοι επιτήδειοι πρατηριούχοι  σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Ανάπτυξης.
Καταρχήν, η νέα “μόδα” ονομάζεται πρόσμιξη της βενζίνης με αιθανόλη, η οποία χρησιμοποιείται ευρέως στη βιομηχανία χημικών και χρωμάτων. Όπως αναφέρει το energypress.gr η μέθοδος αυτή είναι αρκετά διαδεδομένη και προτιμάται ακριβώς γιατί η αιθανόλη είναι φθηνή αφού δεν φορολογείται με ειδικό φόρο κατανάλωσης (ΕΦΚ), επομένως το κόστος για τον πρατηριούχο είναι χαμηλό. Έτσι ο οδηγός πληρώνει βενζίνη αλλά αγοράζει μαζί και αιθανόλη, με άγνωστες συνέπειες για τον κινητήρα του.
 
Οσο για τις υπόλοιπες τρεις πρακτικές, αφορούν στις πειραγμένες αντλίες με τηλεχειριστήρια, στις πειραγμένες αντλίες με ειδικά τσίπ που τοποθετούνται στο λογισμικό τους (πλακέτες), και τέλος στη θέρμανση του καυσίμου εντός δεξαμενής με μια ειδική “σερπαντίνα ζεστού νερού” - όπως ονομάζεται- η οποία και αυξάνει τον όγκο του. Έτσι, αμέσως μετά την είσοδό του στο ρεζερβουάρ, ο δείκτης της βενζίνης ανεβαίνει πολύ, για να υποχωρήσει λίγα λεπτά μετά, όταν ξεκινήσει το όχημα. Ενας άλλος τρόπος αύξησης του όγκου του καυσίμου, είναι με τη χρήση ειδικής “ταμπλέτας”. Τοποθετείται μέσα στο καύσιμο και διογκώνει τον όγκο του. 
 
Σύμφωνα  με τους ειδικούς, η πρόσμειξη αιθανόλης στη βενζίνη μπορεί να προκαλέσει ζημιές στον κινητήρα, εφόσον γίνει σε υψηλό ποσοστό. Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να "κάψουν" χωρίς πρόβλημα αμόλυβδη βενζίνη, που περιέχει βιοαιθανόλη σε ποσοστό έως 5%, ενώ περίπου το 90% των Ι.Χ. ανταποκρίνεται άριστα ακόμη και όταν αυξηθεί το ποσοστό της αιθανόλης στο 10%. Σε πολλά μάλιστα σύγχρονα μοντέλα με καταλύτη είναι δυνατή η χρήση καυσίμου με 75% βενζίνη και 25% αιθανόλη, καθώς αναλαμβάνει τον έλεγχο και τη ρύθμιση της ανάφλεξης ο αισθητήρας λάμδα.
 
Αν ωστόσο νοθευτεί η βενζίνη με υψηλότερο ποσοστό αιθανόλης ή δεν διαθέτει ο κινητήρας ανάλογες προδιαγραφές, τότε αυτός θα αρχίσει να λειτουργεί ακανόνιστα και ενδεχομένως να πάθουν μεγάλη βλάβη το καπάκι, τα έμβολα, οι βαλβίδες, η αντλία και τα σωληνάκια βενζίνης. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε, ότι η πρόσμειψη αιθανόλης στη βενζίνη αυξάνει θεαματικά την κατανάλωση έως και 30%, ταυτόχρονα όμως αυξάνεται και η ισχύς του κινητήρα.
planet-greece
Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger