Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε στις 22/02/2012 μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν και η μεταφορά του σταθμού ΚΤΕΛ στο Λουτράκι. Κατά την συζήτηση ετέθη η πρόταση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής από τον αντιδήμαρχο Πολεοδομίας κ. Σπύρο Νικολάου. Για ενημέρωση θα πρέπει να αναφερθεί το ιστορικό που προηγήθηκε για να ληφθεί αυτή η απόφαση από την παραπάνω επιτροπή. Είναι γνωστό σε όλους τους Δημότες και κοινώς αποδεκτό ότι η λειτουργία του σταθμού του ΚΤΕΛ στη σημερινή θέση, δημιουργεί πρόβλημα επί σειρά ετών στη κυκλοφοριακή λειτουργία της πόλης. Είναι συνεπώς πάγιο αίτημα των κατοίκων αλλά και των εκάστοτε Δημοτικών Αρχών η μεταφορά του σταθμού. Ήδη από την εποχή Δημαρχίας του κ. Παύλου είχε ανατεθεί κυκλοφοριακή μελέτη στο γραφείο Βόσκογλου που μεταξύ άλλων είχε προταθεί από τους μελετητές η μεταφορά του σταθμού στην οδό Νικολοπούλου δίπλα στην Αστυνομία και μια δεύτερη πρόταση για την οδό Οικονόμου. Σε συνέχεια η τότε Δημοτική Αρχή πήρε απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για τη μεταφορά του σταθμού στην οδό Οικονόμου. Αυτή όμως η απόφαση δεν υλοποιήθηκε ποτέ, λόγω αντίδρασης των περιοίκων της οδού Οικονόμου, που τελικά κατάφεραν να την ανατρέψουν. Η νέα Δημοτική Αρχή από τους πρώτους μήνες που ανέλαβε, έθεσε το θέμα της μεταφοράς του ΚΤΕΛ σε προτεραιότητα. Από τις πρώτες αποφάσεις του Τοπικού Συμβουλίου Λουτρακίου ήταν και η πεζοδρόμηση της οδού Ιάσονος και η μεταφορά του σταθμού. Άμεσα δόθηκε εντολή από τον Δήμαρχο στον Αντιδήμαρχο Πολεοδομίας κ. Σπύρο Νικολάου και στους δύο ειδικούς συνεργάτες κ. Θανάση Παντελέων και κ. Θανάση Φόρτη, η διερεύνηση των δυνατοτήτων μεταφοράς του σταθμού σε άλλη θέση που να εξυπηρετεί την πόλη, τους Δημότες και το ΚΤΕΛ με τα λιγότερα προβλήματα.
Μελετήθηκαν όλες οι κάτωθι πιθανές λύσεις:
1. Η περιοχή καταρρακτών
2. Η πλατεία 25ης Μαρτίου
3. Η πλατεία ΟΣΕ (πρόταση κ. Μιχάλη Καλλίρη)
4. Η οδός Μεγάλου Αλεξάνδρου
5. Ο Δημοτικός χώρος στάθμευσης της οδού Οικονόμου
6. Η οδός Αιγαίου
7. Ο Δημοτικός χώρος στάθμευσης πίσω από την Λέσχη Αξιωματικών ( πρόταση ΚΤΕΛ)
8. Έμπροσθεν ή απέναντι από την PEPSICO
9. Η οδός Νικολοπούλου (δίπλα στο Αστυνομικό τμήμα)
Και 10. Διάφορες εναλλακτικές διαδρομές των λεωφορείων χωρίς μόνιμη στάθμευση, που απερρίφθη ως η δυσμενέστερη όλων, αφού θα επιβάρυνε ακόμα περισσότερο τον κυκλοφοριακό φόρτο του κεντρικού ιστού της πόλης λόγω των συχνών στάσεων.
Μετά τη μελέτη των παραπάνω επιλογών προκρίθηκε και προτάθηκε η λύση της οδού Νικολοπούλου για τους εξής λόγους:
1. Δεν είναι πυκνοκατοικημένη περιοχή.
2. Το πλάτος της οδού Νικολοπούλου είναι ιδιαιτέρα μεγάλο(20μ)
3. Αποφορτίζεται κυκλοφοριακά η κεντρική λεωφόρος Ε. Βενιζέλου
4. Υπάρχουν κατάλληλα καταστήματα για την εξυπηρέτηση του σταθμού.
5. Η είσοδος και η έξοδος των οχημάτων στη λεωφόρο είναι ασφαλής με την τοποθέτηση φωτεινής σηματοδότησης.
6. Το βασικό μειονέκτημα της απόστασης από το κέντρο της πόλης αντιμετωπίζεται για κάθε πιθανή λύση μόνο με την διατήρηση και την επέκταση του Δικτύου της Δημοτικής συγκοινωνίας, αφού τα όρια της πόλης έχουν ήδη διευρυνθεί κατά πολύ και συνεχώς διευρύνονται .
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρόταση του ΚΤΕΛ για την μεταφορά του σταθμού στο Δημοτικό χώρο στάθμευσης πίσω από την λέσχη Αξιωματικών δεν μπορεί να υλοποιηθεί αφενός επειδή είναι αδύνατη η κατασκευή σταθμού σε χαρακτηρισμένο κοινόχρηστο χώρο ιδιοκτησίας του Δήμου και αφετέρου διότι δεν είναι δυνατή η πρόσβαση προς την Ε. Βενιζέλου αφού πέραν της στενότητας του δρόμου, και οι δύο στάσεις του φωτεινού σηματοδότη δεν αφήνουν περιθώρια εξόδου των λεωφορείων από το σταθμό. Η Δημοτική Αρχή αφού εξάντλησε όλα τα ενδεχόμενα σε διαβούλευση με τους φορείς και το επιστημονικό προσωπικό του Δήμου και πιστεύοντας την ορθότητα της προτεινόμενης λύσης αποφάσισε την υλοποίησή της.