Τα απανωτά λουκέτα και το κυριολεκτικό πάγωμα της αγοράς αυτοκινήτου που έφερε σε απελπισία και ανεργία χιλιάδες εργαζόμενους οδήγησαν την κυβέρνηση στη σκέψη της κατάργησης ενός φόρου που αποδείχθηκε καταστροφικός και για τα έσοδα του κράτους.
Με διορθωτική διάταξη που αναμένεται να κατατεθεί σήμερα στη Βουλή καταργείται ο φόρος πολυτελείας που επιβαρύνει την αγορά τόσο του καινούργιου όσο και του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Παράλληλα παρατείνεται μέχρι 31/12/2012 ο εκτελωνισμός μεταχειρισμένων αυτοκινήτων euro 4.
Είναι χαρακτηριστικό ότι με την κατάργηση του φόρου πολυτελείας το κέρδος για ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι από 2.000 έως και 30.000 ευρώ, ενώ για ένα μεταχειρισμένο το κέρδος είναι από 1.600 έως και 20.000 ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο φόρος πολυτελείας επιβαρύνει κάθε καινούργιο αυτοκίνητο άνω των 15.000 από 10% ως 40% επί της εργοστασιακής αξίας, ενώ αντίστοιχοι είναι οι φόροι στα μεταχειρισμένα με αξία άνω των 11.000 ευρώ.
Με διορθωτική διάταξη που αναμένεται να κατατεθεί σήμερα στη Βουλή καταργείται ο φόρος πολυτελείας που επιβαρύνει την αγορά τόσο του καινούργιου όσο και του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Παράλληλα παρατείνεται μέχρι 31/12/2012 ο εκτελωνισμός μεταχειρισμένων αυτοκινήτων euro 4.
Είναι χαρακτηριστικό ότι με την κατάργηση του φόρου πολυτελείας το κέρδος για ένα καινούργιο αυτοκίνητο είναι από 2.000 έως και 30.000 ευρώ, ενώ για ένα μεταχειρισμένο το κέρδος είναι από 1.600 έως και 20.000 ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο φόρος πολυτελείας επιβαρύνει κάθε καινούργιο αυτοκίνητο άνω των 15.000 από 10% ως 40% επί της εργοστασιακής αξίας, ενώ αντίστοιχοι είναι οι φόροι στα μεταχειρισμένα με αξία άνω των 11.000 ευρώ.