.

Σύσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας για το Πανεπιστήμιο

Με πρωτοβουλία του Βουλευτή Κορινθίας Χρίστου Δήμα πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι σύσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας με θέμα το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Στην σύσκεψη πέραν του κ. Δήμα συμμετείχαν ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας κ. Γιώργος Δέδες, ο Δήμαρχος Κορινθίων κ. Αλέξανδρος Πνευματικός, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι των παρατάξεων της μειοψηφίας κ. Σπύρος Ζαχαριάς και κ. Αλέξανδρος Γουγάς, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Κώστας Μασσέλος και η Αντιπρύτανης κα Κωνσταντίνα Μπότσιου. Στην σύσκεψη συζητήθηκαν διάφορα ζητήματα που αντιμετωπίζει το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στην Κόρινθο όπως η έλλειψη ιδιόκτητων κτηριακών εγκαταστάσεων και άλλα λειτουργικά θέματα και διάφορες πιθανές λύσεις τόσο για την αντιμετώπιση των ζητημάτων βραχυπρόθεσμα όσο και πιο μακροπρόθεσμα.
Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger