.

Γράφει καλά ο γνωστός δικηγόρος..!

Μπορεί να μην το δείχνει αλλά γράφει εξαιρετικά. Ο δικηγόρος και δημοτικός σύμβουλος του δήμου Κορινθίων ανέβασε πριν λίγο στην προσωπική του σελίδα στο facebook, τις σκέψεις του που τις βρήκαμε πολύ σημαντικές.

«Το γράψιμο για εμένα είναι ένα είδος αυτοθεραπείας, είναι ένας τρόπος να βρίσκω ισορροπία και αρμονία. Η ελπίδα μου -τώρα που είμαι και εγώ πατέρας- είναι να μεγαλώσω το παιδί μου με τρόπο που να μη χρειάζεται να σκέφτεται, να διαβάζει και να γράφει τόσο, όσο εγώ. Να μην αναλύει τόσο. Πιστεύω ότι ο κόσμος της παρατήρησης και της γραφής είναι μια μορφή καταφυγίου που μαρτυράει μια συναισθηματική ανισορροπία. Η γραφή με βοηθά να ηρεμώ. Γράφω άρα θεραπεύομαι…
Οι ιδέες από τη στιγμή που περνούν στο χαρτί βρίσκουν ένα αίσθημα γαλήνης, όσο δύσκολες και αν είναι. Γράφω, για να βρω σωτηρία και διανοητική ηρεμία.»
Κρυφό ταλέντο ο γνωστός δικηγόρος..!
 
Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger