Προχωρούν οι εργασίες του Δήμου Κορινθίων για την αποκατάσταση του Σταθμού του ΟΣΕ στο κέντρο της πόλης μας, με σκοπό να αποδοθεί στον Δήμο προς αξιοποίηση του.
Οι επεμβάσεις αφορούν εργασίες τόσο στο εσωτερικό του κτιρίου όσο και στο εξωτερικό του χώρο και το προσωπικό που είναι εντεταλμένο για την αποκατάσταση του
Εξάλλου οι συμπολίτες μας που περνούν καθημερινά από τον Σταθμό γίνονται μάρτυρες των αλλαγών που συντελούνται όχι μόνο αυτές που είναι ορατές στον περίγυρο του (κατεδάφιση του περιμετρικού μαντρότοιχου) αλλά και των υπόλοιπων εργασιών που προχωρούν αμείωτα στο εσωτερικό του διώροφου κτιρίου του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με την ενημέρωση του Δήμου από τον ΟΣΕ, αρχές Μαΐου, δημοπρατείται η εκποίηση στα παραμένοντα βαγόνια και επιπλέον, έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες για την διαμόρφωση του πεζόδρομου που θα δώσει την δυνατότητα άμεσης πρόσβασης των κατοίκων με τον σταθμό, αφού η τοποθέτηση κατάλληλων δένδρων και γκαζόν θα αναμορφώσει πλήρως το τοπίο.
Με αυτόν τον τρόπο, θα αναδειχθεί η φυσιογνωμία του Σταθμού, θα αναβαθμιστεί όλη η περιοχή συμπεριλαμβανομένων του παραλιακού μετώπου του Αγίου Νικολάου και θα δοθεί η δυνατότητα της απρόσκοπτης προοπτικής που θα κυριαρχείται απο την εικόνα ενός όμορφου, ενιαίου και λειτουργικού χώρου.
Υπενθυμίζουμε ότι το κτίριο του Σταθμού χρονολογείται από το 1955, είναι ένα υπόδειγμα σύγχρονης σιδηροδρομικής αρχιτεκτονικής, με εκτενείς αναφορές στο ιστορικό παρελθόν της Κορίνθου, όπου μαζί με τα αντλιοστάσια και τα βοηθητικά κτίριά του που χρονολογούνται από το 1916 και 1929, αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο βιομηχανικής αρχαιολογίας που συνέβαλε καθοριστικά στην ταχεία ανάπτυξη της πόλης.
, παρά τα πάμπολλα προβλήματα που αντιμετώπισε και που είχαν αλλοιώσει την αρχική εικόνα του σταθμού, αντεπεξέρχεται ικανοποιητικά στις απαιτήσεις του εγχειρήματος.
Οι επεμβάσεις αφορούν εργασίες τόσο στο εσωτερικό του κτιρίου όσο και στο εξωτερικό του χώρο και το προσωπικό που είναι εντεταλμένο για την αποκατάσταση του
Εξάλλου οι συμπολίτες μας που περνούν καθημερινά από τον Σταθμό γίνονται μάρτυρες των αλλαγών που συντελούνται όχι μόνο αυτές που είναι ορατές στον περίγυρο του (κατεδάφιση του περιμετρικού μαντρότοιχου) αλλά και των υπόλοιπων εργασιών που προχωρούν αμείωτα στο εσωτερικό του διώροφου κτιρίου του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με την ενημέρωση του Δήμου από τον ΟΣΕ, αρχές Μαΐου, δημοπρατείται η εκποίηση στα παραμένοντα βαγόνια και επιπλέον, έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες για την διαμόρφωση του πεζόδρομου που θα δώσει την δυνατότητα άμεσης πρόσβασης των κατοίκων με τον σταθμό, αφού η τοποθέτηση κατάλληλων δένδρων και γκαζόν θα αναμορφώσει πλήρως το τοπίο.
Με αυτόν τον τρόπο, θα αναδειχθεί η φυσιογνωμία του Σταθμού, θα αναβαθμιστεί όλη η περιοχή συμπεριλαμβανομένων του παραλιακού μετώπου του Αγίου Νικολάου και θα δοθεί η δυνατότητα της απρόσκοπτης προοπτικής που θα κυριαρχείται απο την εικόνα ενός όμορφου, ενιαίου και λειτουργικού χώρου.
Υπενθυμίζουμε ότι το κτίριο του Σταθμού χρονολογείται από το 1955, είναι ένα υπόδειγμα σύγχρονης σιδηροδρομικής αρχιτεκτονικής, με εκτενείς αναφορές στο ιστορικό παρελθόν της Κορίνθου, όπου μαζί με τα αντλιοστάσια και τα βοηθητικά κτίριά του που χρονολογούνται από το 1916 και 1929, αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο βιομηχανικής αρχαιολογίας που συνέβαλε καθοριστικά στην ταχεία ανάπτυξη της πόλης.
, παρά τα πάμπολλα προβλήματα που αντιμετώπισε και που είχαν αλλοιώσει την αρχική εικόνα του σταθμού, αντεπεξέρχεται ικανοποιητικά στις απαιτήσεις του εγχειρήματος.