.

Έχουν περάσει δυόμιση χρόνια και ακόμα να αρχίσει η λειτουργία του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής στο Κιάτο

Στην περιοχή ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ είχε ξεκινήσει πριν από χρόνια η διαδικασία κατασκευής πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Μετά από πολλές καθυστερήσεις και επί προηγούμενης Δημοτικής Αρχής το έργο ολοκληρώθηκε. Επίσης έγινε προμήθεια αμαξιδίων και λοιπού εξοπλισμού και τοποθετήθηκαν οι απαραίτητες πινακίδες οδικής σήμανσης. Έκτοτε έχουν περάσει δυόμιση χρόνια και δεν έχει γίνει καμιά απολύτως ενέργεια για να αρχίσει η λειτουργία του, η οποία θα συμβάλλει στην κυκλοφοριακή αγωγή των παιδιών μας. Εκτός από το ότι δεν λειτουργεί το πάρκο, ο χώρος είναι πλήρως εγκαταλελειμμένος με τα χορτάρια να έχουν ξεπεράσει το ύψος των πινακίδων με κίνδυνο αφ’ ενός μεν πυρκαγιάς και αφ’ ετέρου δημιουργίας εστίας μόλυνσης και κινδύνου για την υγεία των κατοίκων. Επισημαίνεται, πως προβλήματα με τα χορτάρια υπάρχουν και στην ευρύτερη περιοχή ακόμα και στην πλατεία (τέρμα Κανελλοπούλου). Οι κάτοικοι ευλόγως διαμαρτύρονται και ζητούν να γίνουν τα αυτονόητα ώστε η καθημερινότητά τους να είναι τουλάχιστον υποφερτή.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΡ. ΖΑΧΑΡΙΑΣ
Επικεφαλής Μείζονος Μειοψηφίας


Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger