Ο κενυατικός Ερυθρός Σταυρός ανακοίνωσε πως υπάρχουν τουλάχιστον 22 νεκροί και 50 τραυματίες
Σκηνές πανικού ακολούθησαν, με τους επισκέπτες του εμπορικού κέντρου να τρέχουν να βρουν καταφύγιο σε καταστήματα, ένα κινηματογράφο και τους γύρω δρόμους.
Σποραδικά πυρά ακούγονταν ώρες αφότου άρχισε η επίθεση. Η πληροφορίες πως υπάρχουν όμηροι, δεν έχει επιβεβαιωθεί. Αυτόπτες μάρτυρες είπαν πως είδαν στρατιώτες να μπαίνουν μέσα στο εμπορικό κέντρο.
Σύμφωνα με έναν αυτόπτη μάρτυρα, οι ένοπλοι "εκτέλεσαν" πελάτες του εμπορικού κέντρου και μιλούσαν μια ξένη γλώσσα, ίσως αραβικά ή σομαλικά. "Δεν είμαι βέβαιος διότι δεν μιλάω αυτές τις γλώσσες", είπε.
Η μαχητική σομαλική οργάνωση αλ-Σεμπάαμπ, την οποία η Κένυα κατηγορεί για ένοπλες και βομβιστικές επιθέσεις εναντίον εκκλησιών και των δυνάμεων ασφαλείας, είχε απειλήσει να πλήξει το εμπορικό κέντρο Ουέστγκεϊτ, το οποίο είναι δημοφιλές στην κοινότητα των ξένων που ζουν στο Ναϊρόμπι.

