
Tην Δευτέρα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. κ. Διονύσιος ετέλεσε τα Θυρανοίξια του Ι. Παρεκκλησίου του χωρίου Αγιονορίου Κορινθίας προς τιμήν των Απ. Παύλου, Αγ. Γεωργίου και Αγ. Μάμαντος. Αμέσως μετά το πέρας της σεμνής και ιδιαίτερης αυτής τελετής ο Σεβασμιώτατος συνεχάρη τους κατοίκους του Αγιονορίου που, εν μέσω χαλεπών καιρών, αποπεράτωσαν το Ι. Παρεκκλήσιο, αποδεικνύοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την δύναμη της θέλησης και της πίστεως τους. Στην συνέχεια, ακολούθησε ο πρώτος εσπερινός χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας.