.

Τι αλλάζει για χιλιάδες πελάτες της πρώην Εμπορικής με την ενοποίηση με την Alpha Bank

Ολοκληρώνεται την Δευτέρα 28 Οκτωβρίου η διαδικασία πλήρους ενοποίησης μεγάλου μέρους των συστημάτων της πρώην Εμπορικής Τράπεζας με το ενιαίο περιβάλλον των πληροφοριακών συστημάτων και διαδικασιών της Alpha Bank, που ξεκίνησε από σήμερα Παρασκευή 25 Οκτωβρίου.

Η συγκεκριμένη ενοποίηση αφορά ειδικότερα στα συστήματα καταθέσεων, καρτών, ανοιχτών δανείων και λογαριασμών υπεραναλήψεως, καθώς και στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής της πρώην Εμπορικής Τραπέζης.

Με την ολοκλήρωση της ενοποιήσεως, από την Τρίτη 29 Οκτωβρίου, όλοι οι πελάτες της ενιαίας πλέον τράπεζας θα πραγματοποιούν τις ανωτέρω συναλλαγές τους, με κοινό πληροφοριακό σύστημα και διαδικασίες, στα περισσότερα από 1.100 διαφορετικά σημεία εξυπηρέτησης της Alpha Bank, σε όλη την Ελλάδα.

Στη διάρκεια των εργασιών της ενοποιήσεως, θα γίνονται κανονικά αναλήψεις από τις αυτόματες ταμειολογιστικές μηχανές (ΑΤΜ) με όλες τις κάρτες εκδόσεως Alpha Bank, ενώ ενδέχεται να υπάρξουν περιορισμοί στις λοιπές συναλλαγές μέσω ΑΤΜ και άλλων εναλλακτικών δικτύων, που όμως θα αποκατασταθούν πλήρως το συντομότερο δυνατόν.

Από το Σάββατο 26 Οκτωβρίου έως και τη Δευτέρα 28 Οκτωβρίου, δεν θα λειτουργήσουν τα καταστήματα διευρυμένου ωραρίου της τράπεζας, συμπεριλαμβανομένου του Καταστήματος του Αερολιμένος Αθηνών

Από το μεσημέρι της Παρασκευής 25 Οκτωβρίου έως το πρωί της Δευτέρας 28 Οκτωβρίου 2013, οι βασικές συναλλαγές (αναλήψεις, ερωτήσεις υπολοίπου) με κάρτες εκδόσεως πρώην Εμπορικής Τραπέζης θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω του δικτύου των 1.310 ΑΤΜ της Alpha Bank και όχι από τα ΑΤΜ άλλων τραπεζών.

Επίσης:

- Η λειτουργία των καρτών εκδόσεως πρώην Εμπορικής Τραπέζης θα διακοπεί μεταξύ 4.00π.μ. και 10.00 π.μ. της Δευτέρας 28 Οκτωβρίου.

- Από τις 8.00 μ.μ. της Παρασκευής 25 Οκτωβρίου 2013, θα διακοπεί οριστικά η λειτουργία των υπηρεσιών Emporiki e-Banking, Emporiki Mobile Banking και Emporiki Phone Banking.

- Από τη Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013, οι πελάτες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της πρώην Εμπορικής Τραπέζης θα εξυπηρετούνται από τις υπηρεσίες Alpha Web Banking, Alpha Μobile Banking και Alpha Phone Banking αντιστοίχως.

- Από τις 4.00 μ.μ. της Παρασκευής 25 Οκτωβρίου 2013, δεν θα είναι πλέον δυνατή η πρόσβαση στην υπηρεσία Μαζικών Πληρωμών της πρώην Εμπορικής Τραπέζης (Emporiki e-business pay). Από τη Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013, η υπηρεσία θα ενταχθεί στο ενιαίο περιβάλλον συστημάτων της Alpha Bank.

- Η υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου της πρώην Εμπορικής Τραπέζης (Emporiki Secure e-Commerce) εντάχθηκε στο ενιαίο περιβάλλον συστημάτων της Alpha Bank την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013.

Όλοι οι πελάτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από την ενιαία Υπηρεσία Τηλεφωνικής Εξυπηρετήσεως της Alpha Bank στα τηλέφωνα 801 11 326 0000 (από σταθερό και κλήσεις από την Ελλάδα) και +30 210 326 0000 (από κινητό και κλήσεις από το εξωτερικό).

Τι αλλάζει όμως πρακτικά για χιλιάδες πελάτες της πρώην Εμπορικής Τράπεζας από την 28.10.2013 στα προϊόντα και τα εναλλακτικά δίκτυα εξυπηρετήσεως της πρώην Εμπορικής Τραπέζης;

Μεταξύ άλλων αναφέρονται τα ακόλουθα:

ΕΡ: Θα αλλάξει ο αριθμός του καταθετικού λογαριασμού των πελατών της πρώην Εμπορικής Τράπεζας; (και ο αριθμός IBAN);

ΑΠ:Ο αριθμός του καταθετικού λογαριασμού (καθώς και ο αριθμός IBAN) θα αλλάξει μετά από την 28 Οκτωβρίου 2013, λόγω της ενοποιήσεως των συστημάτων καταθέσεων της πρώην Εμπορικής Τραπέζης σε ενιαίο περιβάλλον Alpha Bank. Ωστόσο, έχει ληφθεί μέριμνα ώστε να μην απαιτείται κάποια ενέργεια εκ μέρους του πελάτη και να συνεχισθούν κανονικά οι συναλλαγές του με την Τράπεζα. Προς διευκόλυνσή του, θα μπορεί επίσης, για εύλογο χρονικό διάστημα, να συνεχίζει να εξυπηρετείται και με αναφορά του παλαιού του λογαριασμού της πρώην Εμπορικής Τραπέζης.

ΕΡ: Αλλάζουν τα βιβλιάρια καταθέσεων των λογαριασμών ταμιευτηρίου;

ΑΠ: Ναι, τα βιβλιάρια καταθέσεων των λογαριασμών ταμιευτηρίου αλλάζουν. Οι πελάτες μπορούν να παραλάβουν τα νέα τους βιβλιάρια κατά την πρώτη τους επίσκεψη σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Alpha Bank, μετά από την 28 Οκτωβρίου 2013.

ΕΡ:Λαμβάνω τον μισθό/ σύνταξή μου απευθείας στον καταθετικό μου λογαριασμό. Θα πρέπει να ειδοποιήσω τον εργοδότη μου ή τον συνταξιοδοτικό μου φορέα, ώστε να συνεχίσει να καταβάλλεται ο μισθός/ σύνταξη στον λογαριασμό μου;

ΑΠ:Δεν απαιτείται κάποια ενέργεια εκ μέρους του πελάτη. Έχουν ληφθεί όλα τα αναγκαία μέτρα που θα διασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία των λογαριασμών και των πληρωμών που συνδέονται με αυτούς.
Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger