.

Το αποκαλυπτικό άρθρο του Γ. Γουγά για το MALL

“Εμπορικό Πάρκο Κορίνθου ΑΕ”, η νέα εταιρεία – Ξεκινούν εντός του Οκτωβρίου οι εργασίες για τη δημιουργία του εμπορικού κέντρου στον χώρο της πρώην Σωληνουργείας – Τι καταστήματα θα κατασκευαστούν, τι σκέφτεται η εταιρεία – Έπεσαν οι υπογραφές για το «MEGA Σκλαβενίτης» των 10.000 τ.μ. Την ώρα που χαμήλωναν τα φώτα, με την ολοκλήρωση της «5ηςΠανελλήνιας Έκθεσης Κορινθία 2013», άναβαν τα φώτα στο εργοτάξιο της πρώην Σωληνουργείας, προκειμένου να αρχίσουν οι εργασίες για τη μετατροπή του χώρου σε εμπορικό κέντρο. Οι πρώτες εργασίες θα ξεκινήσουν αμέσως μετά το τέλος της έκθεσης, καθώς ο χρόνος είναι πιεστικός και οι διοικούντες τον Όμιλο Βιοχάλκο θέλουν το έργο να έχει ολοκληρωθεί σε χρόνο μικρότερο των 12 μηνών. Αν, δηλαδή, είναι δυνατόν, να λειτουργήσει του χρόνου το καλοκαίρι (για λόγους που θα εξηγήσουμε και παρακάτω). Μάλιστα, το πρώτο τυπικό βήμα έγινε με την αλλαγή επωνυμίας της επιχείρησης από «Μεταλλουργία ΑΕ» σε «Εμπορικό Πάρκο Κορίνθου ΑΕ».Ήδη, πριν από λίγες ημέρες, έπεσαν οι υπογραφές με την εταιρεία που διαχειρίζεται το σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης» για τη δημιουργία ενός MEGAσούπερ μάρκετ, που θα καλύπτει έκταση μεγαλύτερη των 10.000 τ.μ. (συγκρότημα Β στο σχεδιάγραμμα της έγκρισης δόμησης, από την Πολεοδομία Κορίνθου που υπάρχει στο Διαύγεια) Για να έχει κανείς μία τάξη μεγέθους, αρκεί να πούμε πως το Jumbo της Κορίνθου είναι λίγο μεγαλύτερο από 6.000 τ.μ., ή να υπολογίσει πως το νέο MEGA σούπερ μάρκετ θα είναι μεγαλύτερο από την συνολική έκταση της τελευταίας έκθεσης του Επιμελητηρίου! Αυτή η συμφωνία είναι η πρώτη -και μοναδική επίσημη- για την ώρα, ανάμεσα σε ενδιαφερόμενους και την εταιρεία. Το επόμενο διάστημα και μέχρι το τέλος του χρόνου θα τρέξουν όλες οι άλλες συμφωνίες για την κάλυψη των περίπου 40-50 καταστημάτων, που θα αποτελέσουν το σύνολο όσων θα ανοίξουν στο χώρο αυτό. Οι εργασίες, σε πρώτη φάση, περιλαμβάνουν τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου που θα είναι εξαιρετικά λιτός, αλλά καλαίσθητος. Θα υπάρχει μεγάλο πάρκινγκ (στην φάτσα του οικοπέδου με τον δρόμο, όπως βλέπετε στην έγκριση δόμησης από την πολεοδομία Κορίνθου), διάδρομοι και παρτέρια με πολύ πράσινο, στον αδιαμόρφωτο χώρο. Τα καταστήματα θα είναι χωρισμένα σε δύο βασικές κατηγορίες. Η πρώτη αποτελεί τα λεγόμενα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, δηλαδή καφετέριες, μπαρ, εστιατόρια κ.λπ. Αυτά σύμφωνα με τον σχεδιασμό (συγκρότημα Α) θα είναι περίπου 15-20, αλλά το ιδιαίτερο στοιχείο είναι πως δεν θα είναι «χτισμένα» παράλληλα με το θαλάσσιο μέτωπο, όπως θα ανεμενε κανείς, αλλά εγκάρσια (κάθετα). Και τούτο γιατί ο προσανατολισμός των σχεδιαστών είναι η διαμόρφωση να γίνει κατά τέτοιο τρόπο, ώστε το μέτωπο προς την θάλασσα να παραμείνει ανοιχτό. Είναι χαρακτηριστικό πως οι πληροφορίες λένε ότι θα είναι ευδιάκριτη η θάλασσα και το παράλιο μέτωπο ακόμα και από την παλαιά εθνική οδό. Αυτό, πέρα από λόγους αισθητικής άποψης, έχει να κάνει και με τις σκεψεις για την επόμενη μέρα του χώρου, καθώς οι ιθύνοντες θέλουν να τον μετατρέψουν σε μεγάλο, αθλητικό πάρκο για θαλάσσα σπορ. Όλη η παραλία θα αναπλαστεί και θα αναμορφωθεί. Προβλέπεται επίσης η δημιουργία κινηματογράφου. Ο φόβος των εμπόρων της Κορίνθου για τη δημιουργία ενός Mallστα γνωστά πρότυπα των αθηναικών εμπορικών κέντρων δεν φαίνεται να παίρνει σάρκα, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ΔΕΝ θα υπάρχουν εμπορικά καταστήματα (π.χ. ένδυσης, υπόδυσης, βιβλιοπωλεία). Τα υπόλοιπα καταστήματα (20-25) επίσης στο Συγκρότημα Α θα είναι μεγάλα (ίσως και άνω των 100 τετραγωνικών μέτρων) καταστήματα πώλησης οικιακού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού (π.χ. Media Markt και Κωτσόβολος), κινητής τηλεφωνίας (π.χ. Γερμανός) και . Οι συζητήσεις για τα περισσότερα από τα καταστηματα αυτά, αλλά και για τα υγειονομικού ενδιαφέροντος έχουν ξεκινήσει, αλλά είναι ακόμα σε διερευνητικό στάδιο. Ένα σημαντικό στοιχείο είναι πως για την ενοικίαση των καταστημάτων αυτών, δεν θα απαιτείται «αέρας», ή οποιαδήποτε άλλη εξασφάλιση. Η μοναδική εξασφάλιση θα είναι η προκαταβολή ενός αριθμού μισθωμάτων με την υπογραφή των συμβολαίων. Στη διακριτική ευχέρεια του ενοικιαστή θα είναι και η διαμόρφωση του εσωτερικού των καταστημάτων, αλλά με τήρηση σε κάποιες βασικές αισθητικές νόρμες. Αυτές οι νόρμες θα είναι πιο αυστηρές στα σχεδιαστικά πρότυπα των εξωτερικών χώρων (προσόψεις) των καταστημάτων. Να βγάζει τα έξοδά του Πολλοί αναρωτώνται, γιατί η επιχείρηση αποφάσισε να προχωρήσει στην αξιοποίηση του ακινήτου της, και μάλιστα εν μέσω κρίσης. Αυτός ακριβώς ο λόγος, δηλαδή η κρίση, ήταν τελικά και ο πιεστικότερος για τον Όμιλο να αξιοποιήσει τον χώρο. Εδώ και δέκα χρόνια, η εταιρεία «αιμορραγεί» οικονομικά για το συγκεκριμένο ακίνητο, καθώς πληρώνει άνω των 100.000 ετησίως (κατά πληροφορίες) σε δημοτικά τέλη και λογαριασμούς ΔΕΗ! Τα τελευταία χρόνια, με το υπέρμετρο φορολογικό βάρος που πήραν τα ακίνητα, κατέστη απόλυτη ανάγκη να αξιοποιηθεί το ακίνητο -έτσι ώστε «να βγάζει τα έξοδά του», κατά την έκφραση του συνομιλητή μας. Γι αυτό και το κόστος των ενοικίων αναμένεται να μην είναι υψηλό. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, να είναι ευθέως ανταγωνιστικό στο κόστος των ενοικίων στο κέντρο της Κορίνθου. http://cityzen-korinthias.blogspot.gr/2013/10/mall.html?spref=tw


Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger