Η
σύνδεση - επέκταση του προαστιακού σιδηρόδρομου με την πόλη του
Λουτρακίου είχε έναν αρχικό προϋπολογισμό της τάξεως των 25 εκατομ.
ευρώ, όπως απορρέει από επίσημα έγγραφα του αρμόδιου Υπουργείου, τα
οποία προέκυψαν στα πλαίσια κοινοβουλευτικού ελέγχου που άσκησαν
βουλευτές του νομού Κορινθίας.
Μετά από
παρεμβάσεις του
επικεφαλής της "Πρωτοβουλίας πολιτών για τον ερχομό του προαστιακού στο
Λουτράκι" και των λοιπών μελών της "Πρωτοβουλίας", επιτεύχθει σύμπτυξη
κόστους στα 10 εκατ. ευρώ, τον Οκτώβριο του 2011.
Στην
συνέχεια, υπήρξε περαιτέρω κινητικότητα του επικεφαλής της
"Πρωτοβουλίας" με την συνεργασία έγκριτων συγκοινωνιολόγων, που
συνεργάζονται αφιλοκερδώς με την "Πρωτοβουλία" και μαζί με τον
προηγούμενο διευθυντή στρατηγικού σχεδιασμού του ΟΣΕ: αναζητήθηκαν και
ευρέθησαν σε αποθηκευτικούς χώρους του ΟΣΕ, υλικά για την
αναβάθμιση και την μετατροπή της υφιστάμενης γραμμής σε διάδρομο
σιδηροδρομικό για τον προαστιακό, γεγόνος που έδωσε την δυνατότητα για
περαιτέρω μείωση σε μονοψήφιο αριθμό, του κόστους του έργου.
Γεγονός
που επιβεβαιώθηκε κατά την επίσκεψη στον ΟΣΕ τον Δεκέμβριο του 2012
όπου συνόδευσα τον κο Περιφερειάρχη σε σύσκεψη με τον Πρόεδρο και
Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, παρουσία λοιπών υπηρεσιακών
παραγόντων.
Πάγια
πολιτική μας θέση, είναι η εμπρόθεσμη υλοποίηση κοινοφελών έργων, με
ποιοτικά χαρακτηριστικά και με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος επ΄
οφελεία των φορολογουμένων πολιτών και δη της Πελοποννήσου.
Λάμπρος Μπούκλης
Περιφερειακός Σύμβουλος
Γραμματέας Περιφ. Συμβουλίου
Επικεφαλής Οικολογικής Συμπολιτείας του Μοριά