Ερχεται μπόρα!!!
Σε σχέση με τα πρόσφατα δημοσιεύματα για το λιμάνι της Κορίνθου, την έλευση των κρουαζιερόπλοιων, την δυνατότητα ελλιμενισμού τους, αλλά και τα έργα στην χερσαία ζώνη, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω:
1. Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο (ΔΛΤ) του Δήμου Κορινθίων έκανε και κάνει ό,τι είναι δυνατόν, με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, για να έρθουν τα κρουαζιερόπλοια στην Κόρινθο. Τούτο δε, παρά την ανευθυνότητα και τις υπόγειες διαδρομές στις οποίες κινήθηκε και κινείται ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου σε σχέση με την προ τετραμήνου επισήμως ανακοινωθείσα ως «οριστική συμφωνία» έλευσης κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της πόλης, προσδοκώντας, ούτως ή άλλως, μόνο πολιτικά και εκλογικά οφέλη. Αυτό επειδή εκτιμούμε πως πάνω από κάθε πολιτική αντιπαράθεση και πολιτικό μικροσυμφέρον είναι τα μεγάλα συμφέροντα του λιμανιού της Κορίνθου, της πόλης και των κατοίκων της.
2. Σε ό,τι αφορά τις βυθομετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό του ναυτιλιακού πράκτορα, για τις οποίες επαίρεται ο κ. Νανόπουλος, είναι προφανές ότι πρόκειται για ενδεικτικές, πρόχειρες και υποβολιμαίες μετρήσεις.
Τούτο αποδεικνύεται εύγλωττα από το έγγραφο του μηχανικού που τις διενήργησε, στο οποίο γίνεται μνεία ότι οι μετρήσεις αυτές «είναι για γενική πληροφόρηση και δεν αποτελούν εργαλείο ναυσιπλοΐας…». Ο νοών νοείτο.
Άλλωστε, αυτές οι πρόχειρες και ανακριβείς μετρήσεις, όλως περιέργως, χρησιμοποιούνται από τον πράκτορα και τον κ. Νανόπουλο τώρα, μετά την παρέλευση τριών και πλέον μηνών από την ανακοινωθείσα «συμφωνία» και από την εκ μέρους μας αποστολή των βυθομετρικών στοιχείων του λιμανιού στον πράκτορα, για να «τεκμηριώσουν» τη δήθεν ακαταλληλότητα του λιμανιού, καθότι είναι κατά ένα (1) μέτρο αυστηρότερες, ως προς τα βάθη, από τις επίσημες δικές μας. Γιατί άραγε;;; Το λιμάνι ήταν γνωστό, όταν γινόταν η επίσημη ανακοίνωση του κ. Νανόπουλου και η μετέπειτα «διαφήμισή της», όπως γνωστά ήταν τα βυθίσματα των συγκεκριμένων κρουαζιερόπλοιων.
Οι μετρήσεις που διαθέτει το λιμενικό ταμείο έχουν αποσταλεί ήδη από 6.10.2013 στον πράκτορα και αποτελούν τα επίσημα επικαιροποιημένα στοιχεία, που υπάρχουν στο αρχείο του Ταμείου από τον τεχνικό σύμβουλό του. Μήπως με βάση αυτές το λιμάνι γίνεται «κατάλληλο» για τα συγκεκριμένα
κρουαζιερόπλοια;;;
3. Όπως είχαμε τονίσει από την πρώτη στιγμή, με το γνωστό σε όλους νομικό καθεστώς, το Λιμενικό Ταμείο δεν είναι αρμόδιο για τη χορήγηση αδειών απόπλου και κατάπλου πλοίων. Αποκλειστικά αρμόδιο είναι το λιμεναρχείο, το οποίο επιτρέπει ή απαγορεύει τον ελλιμενισμό οποιουδήποτε πλοίου, εφόσον υποβληθεί σχετικό αίτημα. Το προφανές αυτό γεγονός διαστρεβλώνεται σκόπιμα, προκειμένου να τρωθεί το κύρος μας και να μας επιρριφθεί η ευθύνη για «το ναυάγιο των κρουαζιερόπλοιων». Γιατί άραγε;;; Ας αποφασίσουν τελικά τι θέλουν και ας το υλοποιήσουν άμεσα, προς όφελος της πόλης.
Εμείς κάνουμε ό,τι είναι δυνατό, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μας, για την επίτευξη του στόχου. Πάντως, μέχρι και σήμερα, απ’ ό,τι γνωρίζουμε, δεν έχει υποβληθεί αίτημα προς το αρμόδιο λιμεναρχείο για τον ελλιμενισμό των συγκεκριμένων κρουαζιερόπλοιων. Ψεύδεται λοιπόν όποιος ισχυρίζεται ότι, το Λιμενικό Ταμείο είναι αρμόδιο να χορηγήσει την άδεια για τον ελλιμενισμό των συγκεκριμένων κρουαζιερόπλοιων.
4. Για το θέμα των έργων στην χερσαία ζώνη, θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι τα έργα ανάπλασης στον Φλοίσβο ξεκίνησαν, βάσει του αρχικού προγραμματισμού μας, μετά την 28.10.2013 και ήταν πράγματι προγραμματισμένα να έχουν ολοκληρωθεί πριν από τα Χριστούγεννα.
Ωστόσο, για ένα μεγάλο διάστημα πριν από τις γιορτές, οι καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν να συνεχιστούν οι εργασίες. Όπως ήταν επόμενο, δεν ήταν δυνατό να συνεχιστούν στην περίοδο των γιορτών, καθώς κάτι τέτοιο θα επέφερε δυσκολίες στην ομαλή λειτουργία της πόλης και των καταστημάτων του εμπορικού κέντρου, σε μια ιδιαίτερα δυσμενή περίοδο. Ήδη, οι εργασίες συνεχίζονται εντατικά και – καιρού επιτρέποντος – θα ολοκληρωθούν πολύ σύντομα. Οι εργασίες θα επεκταθούν άμεσα σε όλη τη λιμενική ζώνη, σύμφωνα με το αρχικό σχεδιασμό μας. Το σύνθημά μας είναι από την αρχή και θα είναι «οι μέρες του φωτός στο λιμάνι».
5. Τέλος, σε ό,τι αφορά τη συναυλία που έγινε το καλοκαίρι στην παραλία της Ιερατικής, ζητούμε συγνώμη που αποφασίσαμε ύστερα από πολλά χρόνια να ξαναφωτίσουμε μια σκοτεινή γωνιά της πόλης, που αποτελεί τμήμα του λιμανιού και να δώσουμε ζωή σε ένα μέρος που συνδέεται με την ιστορική και κοινωνική της μνήμη. Ζητούμε συγνώμη που στο κάλεσμά μας ανταποκρίθηκαν χιλιάδες Κορίνθιων. Ζητούμε συγνώμη που φωτίσαμε το επί χρόνια σκοτεινό λιμάνι. Ζητούμε συγνώμη, αλλά… θα το ξανακάνουμε
ευχαρίστως!
Για το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κορινθίων
Ο Πρόεδρος
Αντώνης Ι. Παππάς
Σε σχέση με τα πρόσφατα δημοσιεύματα για το λιμάνι της Κορίνθου, την έλευση των κρουαζιερόπλοιων, την δυνατότητα ελλιμενισμού τους, αλλά και τα έργα στην χερσαία ζώνη, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω:
1. Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο (ΔΛΤ) του Δήμου Κορινθίων έκανε και κάνει ό,τι είναι δυνατόν, με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, για να έρθουν τα κρουαζιερόπλοια στην Κόρινθο. Τούτο δε, παρά την ανευθυνότητα και τις υπόγειες διαδρομές στις οποίες κινήθηκε και κινείται ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου σε σχέση με την προ τετραμήνου επισήμως ανακοινωθείσα ως «οριστική συμφωνία» έλευσης κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της πόλης, προσδοκώντας, ούτως ή άλλως, μόνο πολιτικά και εκλογικά οφέλη. Αυτό επειδή εκτιμούμε πως πάνω από κάθε πολιτική αντιπαράθεση και πολιτικό μικροσυμφέρον είναι τα μεγάλα συμφέροντα του λιμανιού της Κορίνθου, της πόλης και των κατοίκων της.
2. Σε ό,τι αφορά τις βυθομετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό του ναυτιλιακού πράκτορα, για τις οποίες επαίρεται ο κ. Νανόπουλος, είναι προφανές ότι πρόκειται για ενδεικτικές, πρόχειρες και υποβολιμαίες μετρήσεις.
Τούτο αποδεικνύεται εύγλωττα από το έγγραφο του μηχανικού που τις διενήργησε, στο οποίο γίνεται μνεία ότι οι μετρήσεις αυτές «είναι για γενική πληροφόρηση και δεν αποτελούν εργαλείο ναυσιπλοΐας…». Ο νοών νοείτο.
Άλλωστε, αυτές οι πρόχειρες και ανακριβείς μετρήσεις, όλως περιέργως, χρησιμοποιούνται από τον πράκτορα και τον κ. Νανόπουλο τώρα, μετά την παρέλευση τριών και πλέον μηνών από την ανακοινωθείσα «συμφωνία» και από την εκ μέρους μας αποστολή των βυθομετρικών στοιχείων του λιμανιού στον πράκτορα, για να «τεκμηριώσουν» τη δήθεν ακαταλληλότητα του λιμανιού, καθότι είναι κατά ένα (1) μέτρο αυστηρότερες, ως προς τα βάθη, από τις επίσημες δικές μας. Γιατί άραγε;;; Το λιμάνι ήταν γνωστό, όταν γινόταν η επίσημη ανακοίνωση του κ. Νανόπουλου και η μετέπειτα «διαφήμισή της», όπως γνωστά ήταν τα βυθίσματα των συγκεκριμένων κρουαζιερόπλοιων.
Οι μετρήσεις που διαθέτει το λιμενικό ταμείο έχουν αποσταλεί ήδη από 6.10.2013 στον πράκτορα και αποτελούν τα επίσημα επικαιροποιημένα στοιχεία, που υπάρχουν στο αρχείο του Ταμείου από τον τεχνικό σύμβουλό του. Μήπως με βάση αυτές το λιμάνι γίνεται «κατάλληλο» για τα συγκεκριμένα
κρουαζιερόπλοια;;;
3. Όπως είχαμε τονίσει από την πρώτη στιγμή, με το γνωστό σε όλους νομικό καθεστώς, το Λιμενικό Ταμείο δεν είναι αρμόδιο για τη χορήγηση αδειών απόπλου και κατάπλου πλοίων. Αποκλειστικά αρμόδιο είναι το λιμεναρχείο, το οποίο επιτρέπει ή απαγορεύει τον ελλιμενισμό οποιουδήποτε πλοίου, εφόσον υποβληθεί σχετικό αίτημα. Το προφανές αυτό γεγονός διαστρεβλώνεται σκόπιμα, προκειμένου να τρωθεί το κύρος μας και να μας επιρριφθεί η ευθύνη για «το ναυάγιο των κρουαζιερόπλοιων». Γιατί άραγε;;; Ας αποφασίσουν τελικά τι θέλουν και ας το υλοποιήσουν άμεσα, προς όφελος της πόλης.
Εμείς κάνουμε ό,τι είναι δυνατό, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μας, για την επίτευξη του στόχου. Πάντως, μέχρι και σήμερα, απ’ ό,τι γνωρίζουμε, δεν έχει υποβληθεί αίτημα προς το αρμόδιο λιμεναρχείο για τον ελλιμενισμό των συγκεκριμένων κρουαζιερόπλοιων. Ψεύδεται λοιπόν όποιος ισχυρίζεται ότι, το Λιμενικό Ταμείο είναι αρμόδιο να χορηγήσει την άδεια για τον ελλιμενισμό των συγκεκριμένων κρουαζιερόπλοιων.
4. Για το θέμα των έργων στην χερσαία ζώνη, θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι τα έργα ανάπλασης στον Φλοίσβο ξεκίνησαν, βάσει του αρχικού προγραμματισμού μας, μετά την 28.10.2013 και ήταν πράγματι προγραμματισμένα να έχουν ολοκληρωθεί πριν από τα Χριστούγεννα.
Ωστόσο, για ένα μεγάλο διάστημα πριν από τις γιορτές, οι καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν να συνεχιστούν οι εργασίες. Όπως ήταν επόμενο, δεν ήταν δυνατό να συνεχιστούν στην περίοδο των γιορτών, καθώς κάτι τέτοιο θα επέφερε δυσκολίες στην ομαλή λειτουργία της πόλης και των καταστημάτων του εμπορικού κέντρου, σε μια ιδιαίτερα δυσμενή περίοδο. Ήδη, οι εργασίες συνεχίζονται εντατικά και – καιρού επιτρέποντος – θα ολοκληρωθούν πολύ σύντομα. Οι εργασίες θα επεκταθούν άμεσα σε όλη τη λιμενική ζώνη, σύμφωνα με το αρχικό σχεδιασμό μας. Το σύνθημά μας είναι από την αρχή και θα είναι «οι μέρες του φωτός στο λιμάνι».
5. Τέλος, σε ό,τι αφορά τη συναυλία που έγινε το καλοκαίρι στην παραλία της Ιερατικής, ζητούμε συγνώμη που αποφασίσαμε ύστερα από πολλά χρόνια να ξαναφωτίσουμε μια σκοτεινή γωνιά της πόλης, που αποτελεί τμήμα του λιμανιού και να δώσουμε ζωή σε ένα μέρος που συνδέεται με την ιστορική και κοινωνική της μνήμη. Ζητούμε συγνώμη που στο κάλεσμά μας ανταποκρίθηκαν χιλιάδες Κορίνθιων. Ζητούμε συγνώμη που φωτίσαμε το επί χρόνια σκοτεινό λιμάνι. Ζητούμε συγνώμη, αλλά… θα το ξανακάνουμε
ευχαρίστως!
Για το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κορινθίων
Ο Πρόεδρος
Αντώνης Ι. Παππάς