Καλά ρε, μας δουλεύετε;...Δείτε ΕΔΩ τι λένε στο Δελτίο Τύπου....
Με εντατικό ρυθμό συνεχίζονται οι στοχευμένες δράσεις προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου στο εξωτερικό με βασικό άξονα τη στήριξη των νέων πτήσεων στο αεροδρόμιο Καλαμάτας αλλά και τη σύναψη
επαγγελματικών συνεργασιών με βασικές αγορές.
Η Μυθική Πελοπόννησος βρέθηκε στη Στοκχόλμη, μέσω της συμμετοχής της
Περιφέρειας Πελοποννήσου στην έκθεση GREEKLAND PANORAMA, από τις 14
έως τις 16 Φεβρουαρίου 2014, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος και την
σύναψη επαγγελματικών συνεργασιών στην Σκανδιναβική αγορά.
Στην αποστολή συμμετείχαν ξενοδόχοι και τουριστικοί επαγγελματίες από όλες
τις Περιφερειακές Ενότητες της Πελοποννήσου, οι οποίοι παρουσίασαν στους
τουριστικούς επαγγελματίες και το κοινό της Σκανδιναβίας τις ιδιαίτερες προσφορές
τους. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έλαβαν μέρος σημαντικές δράσεις προώθησης
της γαστρονομίας καθώς και b2b επιχειρηματικές συναντήσεις. Την Περιφέρεια
Πελοποννήσου εκπροσώπησε η θεματική Αντιπεριφερειάρχης Κωνσταντίνα
Νικολάκου.
Η έκθεση GREKLAND PANORAMA αποτέλεσε την πρώτη αποκλειστική έκθεση
στη Σουηδική αγορά και συμμετείχαν οι tour operators APOLLO KUONI, TUI
NORDIC, AIRTOURS, VING, TEMA RESOR, η αεροπορική εταιρία SAS –
Scandinavian Airlines, και ο μεγαλύτερος εισαγωγέας και διανομέας ελληνικών
τροφίμων στην Σουηδία FONTANA. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η συμμετοχή
της Πελοποννήσου λόγω των νέων πτήσεων Στοκχόλμης-Καλαμάτας από την
Aegean.
Στο περίπτερο της Πελοποννήσου βρέθηκε ο εμπορικός διευθυντής του APOLLO
KUONI Τ. Φιλιππόπουλος, που συνεργάζεται με Πελοποννησιακές επιχειρήσεις. Ο κ.
Φιλιππόπουλος στη συνάντησή του με την κα. Νικολάκου αναφέρθηκε στη δυναμική
της Πελοποννήσου ως προορισμό με μεγάλες προοπτικές για το μέλλον αλλά και
στις ενέργειες που γίνονται τα τελευταία χρόνια για την προβολή της Πελοποννήσου.
Αντίστοιχα ο εκπρόσωπος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού συνεχάρη την
Περιφέρεια Πελοποννήσου και τον Περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη όχι μόνο για τη
συμμετοχή τους στην έκθεση GREKLAND PANORAMA αλλά και στις υπόλοιπες
σημαντικές έως τώρα δράσεις εξωστρέφειας.
Οι δράσεις συνεχίζονται και αυτή την εβδομάδα με τη δράση προβολής της
Περιφέρειας Πελοποννήσου στο κατάστημα του National Geographic στο κεντρικό
Λονδίνο από τις 17-21 Φεβρουαρίου 2014, με στόχο την ενίσχυση του εισερχόμενου
τουρισμού από την Αγγλική αγορά και τη γνωστοποίηση της απευθείας πτήσης
EasyJet.
Συγκεκριμένα η βιτρίνα του καταστήματος επί της Brompton Road (ένας από τους
πιο κεντρικούς και πολυσύχναστους δρόμους της βρετανικής πρωτεύουσας απέναντι
από τα Harrods) έχει καλυφθεί με φωτογραφίες της Πελοποννήσου. Οι επισκέπτες
του καταστήματος έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τη μυθική Πελοπόννησο
μέσω βίντεο, μηνυμάτων, ενημερωτικών φυλλαδίων, ipad applications, έκθεσης
φωτογραφίας και γευσιγνωσίας παραδοσιακών προϊόντων. Παράλληλα, κάθε
απόγευμα, επιλεγμένοι επιστήμονες ενημερώνουν τους επισκέπτες για τον μοναδικό
αρχαιολογικό πλούτο της Πελοποννήσου.
Την πρώτη ημέρα, απαντήσεις και πληροφορίες έδωσε ο κος Paul Watkins,
διευθυντής σύνταξης της “Anglo Hellenic Review” και αντιπρόεδρος της
AngloHellenic League αλλά και συντάκτης της Guardian.
Το κατάστημα του National Geographic επισκέπτονται περισσότερα 1000 άτομα κάθε
μέρα, ενώ η βιτρίνα είναι πάνω σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους δρόμους του
Λονδίνου. Σημαντική είναι και η προβολή από τα δελτία τύπου που έχουν σταλεί
σε περισσότερους από 2.000 δημοσιογράφους. Το Νational Geographic Store -
London έχει αφιερώσει στην εκδήλωση τα δύο τελευταία newsletters του, τα οποία
αποστέλλονται στα 10.000 μέλη του αλλά και στην social media καμπάνια του.
Αντίστοιχες εβδομαδιαίες εκδηλώσεις προβολής της Πελοποννήσου σε μεγάλα
πολυκαταστήματα της Ευρώπης θα διεξαχθούν το επόμενο διάστημα και στη
Βιέννη, Μόναχο, Αμβούργο, Παρίσι και Στοκχόλμη, προορισμοί πτήσεων προς το
αεροδρόμιο της Καλαμάτας καθώς και συμμετοχή στις σημαντικότερες εκθέσεις ITB
Βερολίνο και Mitt Μόσχας.
Τέλος, στο πλαίσιο των συνδυασμένων δράσεων προβολής, τα ταξίδια εξοικείωσης
που διοργανώθηκαν με τουριστικούς συντάκτες κατά την καλοκαιρινή περίοδο από
την Περιφέρεια Πελοποννήσου αποδίδουν με δημοσιεύματα όπως το πρωτοσέλιδο
της Sunday Express και στο portal (750.000 φύλλα και 2.000.000 μοναδικούς
επισκέπτες ανά μήνα στο website της) και το άρθρο της Jenifer Cox με τίτλο
“Playground of the Gods”.
Με εντατικό ρυθμό συνεχίζονται οι στοχευμένες δράσεις προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου στο εξωτερικό με βασικό άξονα τη στήριξη των νέων πτήσεων στο αεροδρόμιο Καλαμάτας αλλά και τη σύναψη
επαγγελματικών συνεργασιών με βασικές αγορές.
Η Μυθική Πελοπόννησος βρέθηκε στη Στοκχόλμη, μέσω της συμμετοχής της
Περιφέρειας Πελοποννήσου στην έκθεση GREEKLAND PANORAMA, από τις 14
έως τις 16 Φεβρουαρίου 2014, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος και την
σύναψη επαγγελματικών συνεργασιών στην Σκανδιναβική αγορά.
Στην αποστολή συμμετείχαν ξενοδόχοι και τουριστικοί επαγγελματίες από όλες
τις Περιφερειακές Ενότητες της Πελοποννήσου, οι οποίοι παρουσίασαν στους
τουριστικούς επαγγελματίες και το κοινό της Σκανδιναβίας τις ιδιαίτερες προσφορές
τους. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έλαβαν μέρος σημαντικές δράσεις προώθησης
της γαστρονομίας καθώς και b2b επιχειρηματικές συναντήσεις. Την Περιφέρεια
Πελοποννήσου εκπροσώπησε η θεματική Αντιπεριφερειάρχης Κωνσταντίνα
Νικολάκου.
Η έκθεση GREKLAND PANORAMA αποτέλεσε την πρώτη αποκλειστική έκθεση
στη Σουηδική αγορά και συμμετείχαν οι tour operators APOLLO KUONI, TUI
NORDIC, AIRTOURS, VING, TEMA RESOR, η αεροπορική εταιρία SAS –
Scandinavian Airlines, και ο μεγαλύτερος εισαγωγέας και διανομέας ελληνικών
τροφίμων στην Σουηδία FONTANA. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η συμμετοχή
της Πελοποννήσου λόγω των νέων πτήσεων Στοκχόλμης-Καλαμάτας από την
Aegean.
Στο περίπτερο της Πελοποννήσου βρέθηκε ο εμπορικός διευθυντής του APOLLO
KUONI Τ. Φιλιππόπουλος, που συνεργάζεται με Πελοποννησιακές επιχειρήσεις. Ο κ.
Φιλιππόπουλος στη συνάντησή του με την κα. Νικολάκου αναφέρθηκε στη δυναμική
της Πελοποννήσου ως προορισμό με μεγάλες προοπτικές για το μέλλον αλλά και
στις ενέργειες που γίνονται τα τελευταία χρόνια για την προβολή της Πελοποννήσου.
Αντίστοιχα ο εκπρόσωπος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού συνεχάρη την
Περιφέρεια Πελοποννήσου και τον Περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη όχι μόνο για τη
συμμετοχή τους στην έκθεση GREKLAND PANORAMA αλλά και στις υπόλοιπες
σημαντικές έως τώρα δράσεις εξωστρέφειας.
Οι δράσεις συνεχίζονται και αυτή την εβδομάδα με τη δράση προβολής της
Περιφέρειας Πελοποννήσου στο κατάστημα του National Geographic στο κεντρικό
Λονδίνο από τις 17-21 Φεβρουαρίου 2014, με στόχο την ενίσχυση του εισερχόμενου
τουρισμού από την Αγγλική αγορά και τη γνωστοποίηση της απευθείας πτήσης
EasyJet.
Συγκεκριμένα η βιτρίνα του καταστήματος επί της Brompton Road (ένας από τους
πιο κεντρικούς και πολυσύχναστους δρόμους της βρετανικής πρωτεύουσας απέναντι
από τα Harrods) έχει καλυφθεί με φωτογραφίες της Πελοποννήσου. Οι επισκέπτες
του καταστήματος έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τη μυθική Πελοπόννησο
μέσω βίντεο, μηνυμάτων, ενημερωτικών φυλλαδίων, ipad applications, έκθεσης
φωτογραφίας και γευσιγνωσίας παραδοσιακών προϊόντων. Παράλληλα, κάθε
απόγευμα, επιλεγμένοι επιστήμονες ενημερώνουν τους επισκέπτες για τον μοναδικό
αρχαιολογικό πλούτο της Πελοποννήσου.
Την πρώτη ημέρα, απαντήσεις και πληροφορίες έδωσε ο κος Paul Watkins,
διευθυντής σύνταξης της “Anglo Hellenic Review” και αντιπρόεδρος της
AngloHellenic League αλλά και συντάκτης της Guardian.
Το κατάστημα του National Geographic επισκέπτονται περισσότερα 1000 άτομα κάθε
μέρα, ενώ η βιτρίνα είναι πάνω σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους δρόμους του
Λονδίνου. Σημαντική είναι και η προβολή από τα δελτία τύπου που έχουν σταλεί
σε περισσότερους από 2.000 δημοσιογράφους. Το Νational Geographic Store -
London έχει αφιερώσει στην εκδήλωση τα δύο τελευταία newsletters του, τα οποία
αποστέλλονται στα 10.000 μέλη του αλλά και στην social media καμπάνια του.
Αντίστοιχες εβδομαδιαίες εκδηλώσεις προβολής της Πελοποννήσου σε μεγάλα
πολυκαταστήματα της Ευρώπης θα διεξαχθούν το επόμενο διάστημα και στη
Βιέννη, Μόναχο, Αμβούργο, Παρίσι και Στοκχόλμη, προορισμοί πτήσεων προς το
αεροδρόμιο της Καλαμάτας καθώς και συμμετοχή στις σημαντικότερες εκθέσεις ITB
Βερολίνο και Mitt Μόσχας.
Τέλος, στο πλαίσιο των συνδυασμένων δράσεων προβολής, τα ταξίδια εξοικείωσης
που διοργανώθηκαν με τουριστικούς συντάκτες κατά την καλοκαιρινή περίοδο από
την Περιφέρεια Πελοποννήσου αποδίδουν με δημοσιεύματα όπως το πρωτοσέλιδο
της Sunday Express και στο portal (750.000 φύλλα και 2.000.000 μοναδικούς
επισκέπτες ανά μήνα στο website της) και το άρθρο της Jenifer Cox με τίτλο
“Playground of the Gods”.