.

Φαίη Τσιρίκου - Κωστούρου: Υποψήφια δημοτική σύμβουλος, για το Δήμο Νεμέας, ανήκει στο συνδυασμό του Κώστα Καλαντζή.

Η μόλις 21 ετών Φαίη Τσιρίκου - Κωστούρου, αποφάσισε να συμμετάσχει σε αυτές τις εκλογές, ώστε να δείξει ότι και οι νέοι μπορούν να προσφέρουν, στην τοπική αυτοδιοίκηση.
  Παρακάτω παραθέτουμε ένα μικρό βιογραφικό της:
 
"Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο χωριό Δάφνη, είμαι παιδί πολύτεκνης οικογένειας και έχω ακόμα τρία αδέρφια.
Ολοκλήρωσα τη δευτεροβάθμια εκπαίδευσή μου στο ΕΠΑΛ Νεμέας, στη συνέχεια σπούδασα Διοικητικό και Οικονομικό στέλεχος επιχειρήσεων στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ και παράλληλα από το 2011 φοιτώ στο τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, στο ΤΕΙ Πειραιά.
Η αγάπη και το ενδιαφέρον μου για τον τόπο μου, ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους συντάσσομαι σήμερα στο πλευρό του κ. Κώστα Καλαντζή, στηρίζοντας την προσπάθειά του, να φέρει πρόοδο και ανάπτυξη στο Δήμο μας.
Ένας άλλος λόγος ένταξής μου στο ψηφοδέλτιο «Ανάπτυξη Δημιουργία», είναι ότι αυτό απαρτίζεται από αξιόλογους ανθρώπους, που έχουν προσφέρει σημαντικά και εθελοντικά με τη δράση τους και είναι τιμή μου, που συμμετέχω σε έναν τέτοιο συνδυασμό.
Επίσης, είμαι μόλις 21 ετών και με την κίνησή μου αυτή, προσπάθησα να παρακινήσω τους νέους να συμμετάσχουν στα κοινά, έτσι ώστε όλοι μαζί, με τον κ. Καλαντζή, έναν άνθρωπο που κράτησε αυτόνομο το Δήμο μας, να φέρουμε την αλλαγή στον τόπο μας.
 
Σε έναν τόπο που:
·        Θα συντελεί στην επίλυση των προβλημάτων κάθε οικογένειας.
·        Θα πραγματοποιήσει έργα, κρατώντας το Δήμο καθαρό και θα δίνει ευκαιρίες στους δημότες του.
·        Θα τους κρατήσει ενωμένους, άσχετα με τις πολιτικές τους πεποιθήσεις.
·        Θα προβεί σε ριζικές αλλαγές, όπου θα εκσυγχρονίσουν και θα ισχυροποιήσουν τον τόπο μας.
·        Δε θα παραμελήσει το πολιτιστικό κομμάτι.
ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ «ΒΗΜΑΤΑ» ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ
 
Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη τα προβλήματα του τόπου μου και παρατηρώντας τα γεγονότα των τελευταίων χρόνων, βλέποντας οικογένειες που έχουν ανάγκη από στήριξη, βοήθεια και μέριμνα και μέχρι τώρα δεν είχα την ιδιότητα να προσφέρω, ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας στις 18 Μαΐου και υπόσχομαι, πως θα προσπαθήσω να σταθώ αντάξια των προσδοκιών σας και σε περίπτωση που εκλεγώ, η συμμετοχή μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, θα αποτελεί λειτούργημα για εμένα, καθώς επίσης και προσφορά στους συνανθρώπους μου, με ανιδιοτέλεια και σεβασμό.
 
«ΜΑΖΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ»
 
Τσιρίκου – Κωστούρου Ευφροσύνη (Φαίη)
Φοιτήτρια
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον συνδυασμό του Κώστα Καλαντζή
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger