.

Τι δήλωσε ο πατέρας του σατανιστή-δολοφόνου της Γλυφάδας; (video)

Ο πατέρας του σατανιστή από την Γλυφάδα που συνελήφθη για τη δολοφονία της 41χρονης άστεγης στη Γλυφάδα ανήμερα του Πάσχα, μίλησε σήμερα στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου.
Σοκαρισμένος για τα όσα έκανε ο γιος του, ο γνωστός ηθοποιός δήλωσε:
«To μόνο που έχω να πω είναι η βαθιά μου λύπη για τον άδικο χαμό της γυναίκας. Και δεύτερον ο γιος μου είναι βαριά άρρωστος, ψυχικά και χρήστης ουσιών».

Και κατόπιν πρόσθεσε: «Τα έχω πει όλα στην κατάθεσή μου στο Αστυνομικό τμήμα. Σας παρακαλώ, δεν είμαι καλά, έχω κάνει χειρουργείο καρδιάς. Ο γιος μου είναι άρρωστος, βαριά άρρωστος».

Δείτε όλα όσα είπε στο video που ακολουθεί:
Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger