.

Δ. Κωτσίδης - Fight Academy Κορίνθου: «Είμαστε μαζί, βαδίζουμε μαζί»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ανοιχτό σεμινάριο στο Βραζιλιάνικο Ζίου Ζίτσου στην σχολή του Nίκου Σούκουλη, Fight Academy Κορίνθου.

Με την συμμετοχή 60 αθλητών, ο Δάσκαλος Δημήτρης Κωτσίδης παρουσίασε τεχνικές της βραζιλιάνικης τέχνης καθώς και τεχνικές Μ.Μ.Α. Όλοι οι παρευρισκόμενοι έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι, και ανανέωσαν το ραντεβού τους τον χειμώνα. Η συνεργασία των δυο Δασκάλων, όπως μας δήλωσαν είναι πολύ δυνατή και από Σεπτέμβριο, το Βραζιλιάνικο Ζίου Ζίτσου, θα διδάσκεται και στο Fight Academy Κορίνθου. Εμείς ευχόμαστε καλή επιτυχία και θα ήμαστε πάντα δίπλα τους.

Ο Δημήτρης Κωτσίδης που ζει και διδάσκει στο Ντίσελντορφ μετά το τέλος του σεμιναρίου δήλωσε: «Ευχαριστώ όλους τους φίλους και τους αθλητές του BJJ που ήρθαν στο σεμινάριο. Ήταν τιμή το να μοιραστώ τις γνώσεις μου στην πόλη καταγωγής μου. Ειδικά θα ήθελα να ευχαριστήσω το Νίκο Σούκουλη και την ομάδα του που με προσκάλεσαν στα μέρη τους και με έκαναν να αισθανθώ σαν στο σπίτι μου. Ποτέ να μην ξεχνάτε ποιος είστε και από πού προέρχεστε. Εγώ είμαι ένας CHECKMAT BJJ και ο Δάσκαλός μου είναι ο Τσίκο Μέντες (τέλη Αυγούστου θα είναι στην Κρήτη για σεμινάρια). Οι φίλοι μου είναι η ομάδα, η οικογένεια του CHECKMAT. Πάντα οι φίλοι σου καλύπτουν τα νώτα και σε προστατεύουν, όπως οι Πάνος Καρμίρης, Βασίλης Θέμης και Βαγγέλης Κούτρας. Ευχαριστώ για την υποστήριξη αδέρφια, είμαστε μαζί, βαδίζουμε μαζί.»
CHECKMAT BJJ OSS

Ν. Σούκουλης: «Πως ξεκίνησαν όλα…» 
Ο Νίκος Σούκουλης κάνει τον απολογισμό του και μας περιγράφει πως έγινε η πρώτη επαφή του με το Βραζιλιάνικο Ζίου Ζίτσου αλλά και με τον δάσκαλο Δημήτρη Κοτσίδη.
«Πριν 3 εβδομάδες, επισκέφτηκε τη σχολή μου στην Κόρινθο, το Fight Academy μαζί με την ομάδα του, ο Δάσκαλος Δημήτριος Κοτσίδης.
Ο Δημήτρης Κοτσίδης, 35 ετών σήμερα, κατάγεται από την περιοχή μας και συγκεκριμένα από το Βραχάτι Κορινθίας. Από το 1996, ζει με την οικογένεια του, στο Ντίσελντορφ στην Γερμανία, όπου και διατηρεί σχολή Βραζιλιάνικου Ζίου Ζίτσου, την Pankration Academy, ενώ η ομάδα του ανήκει στην Checkmat Germany.

O Δάσκαλος ύστερα από την γνωριμία που κάναμε, αποφάσισε να προπονηθεί ο ίδιος και η ομάδα του στον σύλλογό μας και παράλληλα να μοιραστεί τις γνώσεις του πάνω στο BJJ μαζί μας.

Ξεκίνησε λοιπόν μια πιο βαθειά γνωριμία με την συγκεκριμένη τέχνη αλλά και μια προσωπική επαφή με τον ίδιο τον Δάσκαλο.
Προπονήθηκε με την ομάδα του στο Fight Academy, κάνοντας δύο προπονήσεις την ημέρα μια ιδιαίτερη μαζί μου διάρκειας 4 ωρών και μια με τους μαθητές μου, διάρκειας 2 ωρών επί καθημερινής βάσεως, αυτές τις 3 εβδομάδες.

Διοργανώσαμε ένα ταχύρυθμο ανοιχτό σεμινάριο στην τέχνη επάνω, το οποίο είχε μεγάλη επιτυχία με την συμμετοχή 60 αθλητών και 4 Δασκάλων. Ανανεώσαμε λοιπόν το ραντεβού μας τον Σεπτέμβριο πάλι με περισσότερο BJJ ...

Ήταν τιμή μας που γνωρίσαμε αυτόν τον σπουδαίο άνθρωπο, την υπέροχη οικογένεια του και την ομάδα του.
 
  

Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger