"Οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας, οι πολιτικές δυνάμεις της αντιπολίτευσης πρέπει να καταδικάσουν φαινόμενα κοινωνικού και πολιτικού χουλιγκανισμού που δηλητηριάζουν την κοινωνία και ουσιαστικά ανοίγουν το δρόμο σε εκφασισμό της ελληνικής κοινωνίας. Δεν πρέπει, με άλλα λόγια, να θρέψουμε ένα αυγό του φιδιού στη χώρα μας. Και χθες δυστυχώς στη Θεσσαλονίκη, έξω από τον Άγιο Δημήτριο είδαμε ορισμένες τέτοιες συμπεριφορές. Είδαμε αυγά του φιδιού", δήλώσε ο υπουργός Άμυνας.
Ο Π. Μπεγλίτης απέδωσε τις χθεσινές αποδοκιμασίες που δέχτηκε σε: "εσμό παραστρατιωτικών, παραθρησκευτικών και παρακρατικών οργανώσεων", διαχωρίζοντάς τες από τις διαμαρτυρίες πολιτών που δυσανασχετούν από τα αποτελέσματα της κρίσης, που όπως είπε: "είναι πολλές φορές δικαιολογημένες και απόλυτα κατανοητές.