.

Έτοιμοι για νέες κινητοποιήσεις δηλώνουν οι καθηγητές.

Έτοιμοι για νέες κινητοποιήσεις δηλώνουν οι καθηγητές δια μέσου του προέδρου της Α΄ ΕΛΜΕ Κορινθίας κ. Η. Λέκκα, ο οποίος χαρακτήρισε το πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή, «πολυνομοσχέδιο ντροπής και εξαθλίωσης για τους εκπαιδευτικούς». Ο ίδιος τόνισε ότι έχουν μπροστά τους ακόμα μεγάλους αγώνες, διότι οι συνθήκες επιβάλλουν κάτι τέτοιο, όχι μόνο για τους ίδιους, αλλά και τους μαθητές τους. Συγκεκριμένα ο κ. Λέκκας ανέφερε:«Μιλάμε για ένα πολυνομοσχέδιο εξαθλίωσης και ντροπής για τους εκπαιδευτικούς με μισθούς πείνας και στον αέρα να πλανάται η εργασιακή εφεδρεία και οι απολύσεις. Μέσα απ΄ αυτές τις συνθήκες είμαστε υποχρεωμένοι να αντισταθούμε. Οι αγώνες των εκπαιδευτικών δεν τελειώνουν εδώ, θα υπάρξουν μεγάλοι αγώνες ακόμα. Η τελευταία παλλαϊκή συγκέντρωση ΓΣΕΕ –ΑΔΕΔΥ αποτελεί παρακαταθήκη για τους επόμενους αγώνες οι οποίοι θα συνεχιστούν, αγώνες που επιβάλλουν να μην διακοπεί η διεκδίκηση ούτως ώστε να ανατραπεί το ζοφερό τοπίο που έχει δημιουργηθεί γιατί, εκείνο που νιώθουμε πολύ έντονα είναι η ευθύνη, όχι μόνο απέναντι σε μας αλλά στους μαθητές και τους γονείς». 

Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger