.

Μαλλιοτραβήχτηκαν Πιπιλή-Μακρή (video)

Απίστευτη διάλογοι-Πιπιλή: Εγώ τουλάχιστον έχω λαμπρή καριέρα! -Μακρή: Στην ηλικία σου θα έχω κι εγώ...                                                                                                                                        
Νέο επεισόδιο σημειώθηκε σήμερα σε τηλεοπτικό στούντιο όμως αυτή τη φορά μεταξύ της Βουλευτίνας της Ν.Δ. Φωτεινή Πιπιλή και της Ραχήλ Μακρή, Βουλευτίνα των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Αυτή τη φορά και οι δύο κυρίες βγήκαν εκτός εαυτού κατά την διάρκεια συζήτησης για την τοποθέτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη, με αποτέλεσμα να δώσουν νέο ραντεβού ... στα δικαστήρια, καθώς η Ραχήλ Μακρή, θίχτηκε όταν, αφού ξέφυγε η συζήτηση, η Φ. Πιπιλή την ρώτησε με ποιόν τρόπο διορίστηκε στο δημόσιο.

Ακούστηκαν απίστευτα πράγματα στον αέρα και λίγο έλλειψε οι δυό τους να έρθουν στα χέρια.
Όλα ξεκίνησαν όταν η Ρ. Μακρή δήλωσε ότι πρέπει να ασκηθεί η ίδια κριτική που ασκείτε στον Ηλία Κασιδιάρη και στη Μαρία Ρεπούση για τα όσα έχει δηλώσει για τη γενοκτονία των Ποντίων.

Εκεί επενέβη η κα Πιπιλή για να πει πως είναι αδιανόητο να εξομοιώνονται «οι φασίστες με μια επιστημονική άποψη, ακόμη κι τη θεωρούμε λάθος», η κα Ραχήλ επέμεινε και… ο καυγάς ξεκίνησε!

Ακολουθεί ο έντονος διάλογος:

Πιπιλή: Είστε ιστορικός ή έχετε λαμπρή καριέρα;

Μακρή: Γιατί είστε εσείς;

Π: Όχι, αλλά έχω λαμπρή καριέρα.

Μ: Ίσως και εγώ όταν φθάσω στην ηλικία σας να έχω λαμπρή καριέρα.

Π: Για να δούμε το βιογραφικό σας κυρία Μακρή.

Μ: Να το δούμε, τι εννοείτε;

Π: Το έχουμε δει. Πολύ ξερόλα είστε!

Μ: Εσείς είστε ρατσίστρια εναντίον των ίδιων των βουλευτών!

Π: Πείτε μας, πως μπήκατε στο Δημόσιο;

Μ: Για πείτε μου εσείς που ξέρετε.

Π: Όχι με αξιοκρατία πάντως…

Μ (απευθυνόμενη στους δημοσιογράφους): Να την σταματήσετε γιατί μου επιτίθεται προσωπικά.

Η κυρία Πιπιλή σηκώνει το χέρι και φωνάζει: «Μιλάω»!

Μακρή: Θα μου αφαιρέσετε το λόγο μετά τις προσβολές;

Πιπιλή: Έχετε κάνει εσείς πολύ μεγαλύτερες προσβολές στην Ιστορία.

Μ: Ελάτε στα δικαστήρια να αποδείξετε πως έχω μπει στο Δημόσιο.

Π: Να μου κάνετε αγωγή.

Μ: Φυσικά και θα σας κάνω. Είστε ψεύτρα.

Π: Αρκετά μας έχει πει. Και στη Βουλή, μας λέει δοσίλογους.

Μ: Φυσικά και είστε.

Π: Σημειώστε τα. Μην τα ξεχάστε. Α, με «όμικρον» γράφετε και όχι με «ωμέγα».

Μ: Και με «όμικρον» και με «ωμέγα». Συμπεριλαμβάνεστε στους αγράμματους βουλευτές

Π: Εμείς κα Μακρή, δεν είμαστε αστυνομικοί για να μας ξεφτιλίζετε και να μας ειρωνεύεστε επειδή πήγαμε να σας ελέγξουμε την τσάντα.
Share this article :
 
Copyright © 2013-14. KorinthosTV.gr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by G.STEFANIS
Proudly powered by Blogger